Prawidłowe przyjmowanie klientów w sklepie lub biurze jest konieczne do stworzenia przyjaznej i pełnej zaufania atmosfery, w której sprawy biznesowe przebiegają znacznie sprawniej. Co trzeba wiedzieć, jeżeli zależy nam na sprawieniu, aby klienci dobrze się czuli w naszej firmie? Przede wszystkim trzeba zadbać o prawidłowe powitanie. Oprócz tego, że wyraźnie się przedstawimy, w dobrym tonie jest poczęstowanie ich jakimiś słodyczami. Mogą to być krówki reklamowe, które zamówimy do celów promocyjnych. Krówki zawsze wzbudzają pozytywne uczucia ? nie tylko swoim ładnym, naturalnym kolorem, wspaniałym smakiem, ale również ciekawymi i ładnie zaprojektowanymi opakowaniami. To kolejna z wielu zalet, jakie krówki mają do przekazania swoim przyszłym właścicielom.
Krówki reklamowe wyjątkowo dobrze spisują się do częstowania wtedy, kiedy chcemy odwrócić uwagę klienta od tego, że musi poczekać na swoją kolej, aż zostanie obsłużony. Smaczne i słodkie krówki szybko niwelują uczucie złości i zdenerwowania, wynikające z tego, że tracimy swój cenny czas. Przez kogo powinny być rozdawane krówki i czy rzeczywiście jest potrzeba, że ktoś musi nimi częstować? Może wystarczające będzie pozostawienie ich w widocznym miejscu, tak aby każdy mógł się nimi poczęstować? Eksperci nie mają wątpliwości. Znacznie chętniej klienci sięgają po krówki reklamowe, kiedy nikt nad nimi nie sprawuje kontroli. Wtedy, kiedy są umieszczone w łatwo dostępnym miejscu, klienci mają podstawy sądzić, że nikt nie ogranicza im ilości, jaką mogą się częstować. Również znacznie mniej się krępują tego, aby po raz drugi sięgnąć po krówki reklamowe. Naczynia lub pojemniki, jakie wybieramy na nasze krówki, powinny mieć raczej prosty wygląd i być otwarte. Nie zaleca się natomiast stosowania popularnych szklanych słoików, w których umieścimy nasze krówki reklamowe. Sięganie do ich wnętrza przez niewielki otwór z pewnością może wywołać niepokój zwłaszcza u panów, obawiających się tego, że ręka może im utknąć w środku.